ZŠ Jaroslava Pešaty, Duchcov

Zprávy ze školy

21.11.15 Zethau - den 2.

Budíček byl dnes už v 7 hod. a po snídani jsme jeli autobusem do Brand Ebisdorfu, kde jsme strávili den na místním gymnáziu. Nejprve nás němečtí studenti provedli po škole, potom jsme se rozdělili na čtyři skupiny a každá se zúčastnila výuky angličtiny. Po obědě ve školní jídelně jsme si byli prohlédnout hornické muzeum. Pak jsme se vrátili do školy, kde nás čekalo společné sportovní odpoledne. Po ...číst celé

21.11.15 Zethau - den 3.

Po snídani byly děti rozděleny do skupin. Každá skupina dostala za úkol najít aktuálni problém z našeho regionu, zpracovat o něm projekt, nalézt jeho řešeni, prosadit jeho realizaci u zúčastněných investorů. Studentům byly pokládány otázky, na které byli nuceni bezprostředně reagovat v anglickém či německém jazyce. Po obědě proběhla v kině společná prezentace dopoledního zaměstáni, při té se k nám ...číst celé

21.11.15 Zethau - den 4.

Dnešní den jsme strávili v Drážďanech. Vyjeli jsme autobusem hned po snídani a první zastávka byla na Münchner Platz v justičním paláci. Nejříve jsme si prohlédli expozici věnovanou lidem stíhaných v 50.letech v bývalé NDR komunistickým režimem. Po prohlídce a výkladu byli žáci rozděleni do skupin, dostali několik úkolů, které na základě shlédnuté expozice společně řešili a následně v anglickém č ...číst celé

21.11.15 Zethau - den 5.

Dnes je náš poslední den v Zethau. Po snídani jsme si dobalili věci a vydali se na návštěvu místní ekofarmy. Zde jsme si mohli vyzkoušet utlouct máslo, upéct domácí chleba, podojit krávu a dozvěděli jsme se také mnoho zajímavostí o životě na farmě.
Na oběd jsme se vrálili do Grüne Schule, po obědě proběhl rychlý úklid pokojů, poslední společné posezení se zhodnocením celého týdne a před 14.hodino ...číst celé

23.10.15 Přehazovaná

22.10.2015 jsme se zúčastnili okrskového kola turnaje v přehazované na ZŠ Buzulucká v Teplicích.
Soutěžili žáci a žákyně 5.ročníků v kategorii otevřené a kategorii dívky.
Našimi soupeři byly ZŠ Buzulucká a ZŠ Metelkovo nám. V každém družstvu se s velkým zapálením pro hru střídalo 7 hráčů.
Přestože nám vůbec nechybělo odhodlání a snaha vyhrát, naši soupeři byli přeci jen v závěru silnější a por ...číst celé

25.09.15 Zprávy z adapťáku, den čtvrtý

To byl mazec!
Na večerní diskotéce jsme to parádně roztočili. Teď už je jasný, že jsme skvělá parta, tak jsme to přátelství stvrdili balónkami štěstí - vypustili jsme je do noční oblohy...
Dopoledne jsme hráli týmové hry, a protože počasí bylo luxusní, odpoledne jsme si udělali táborák, opekli buřty, byla pohoda.
Při vyhodnocení se ukázalo, že jsme splnili fšechny úkoly - někdo dřív, někdo pozd ...číst celé

24.09.15 Zprávy z adapťáku, den třetí

Ahoj rodičové, babičkové a strýcové!
Máme se moc dobře, vůbec nemůžeme uvěřit, že už tu jsme tři dny.
Dopoledne jsme se vypravili do sousední Nové vsi - tam jsme navštívili Muzeum Krušných hor a výrobnu tradičních dřevěných hraček. V místní firemní prodejně jsme utratili, co se dalo. A protože na děti neprší, tak nám mírně deštivé počasí nevadilo.
K obědu byla rajská s knedlíkem, takže jsme odp ...číst celé

23.09.15 Zpráva z adapťáku, den druhý

Ahoj fšichni,
tak druhý den byl naprosto super! Dopoledne jsme se vydali hledat stříbro, narazili jsme na štolu, bohužel jsme nenarazili na stříbro. Zkusili jsme se v Německu vydávat za uprchlíky, že aby nám dali něco k jídlu - tak to taky nedopadlo. Nezbylo nám zkusit vlastní kuchařské umění a na ohništi si uvařit tři vejce - VÝSLEDEK VIDÍTE VE FOTOGALERII. Takže je vám jasný, že nám nezbylo, ne ...číst celé

22.09.15 Zpráva z adapťáku, den první

Takže,
všechno, co potřebujete o nás vědět se dozvíte ve fotogalerii.
A co tam není, to vědět nepotřebujete!
Tak pa ...číst celé

26.08.15 Organizace 1. týdne pro 2. - 4. ročník

1. 9 .2015 8:00 - 08:45 hod. - slavnostní zahájení školního roku ve třídách.
Od 2. 9. do 4. 9. 2015 žáci 2. - 4. ročníků vyučování do 11:40.
...číst celé

Informace o škole

Základní škola Jaroslava Pešaty, Duchcov, J. Pešaty 1313, okres Teplice, Právní forma: samostatný právní subjekt - příspěvková organizace
Zřizovatel: MĚSTO DUCHCOV, IČO: 62787209, DIČ: cz 62787209, Bankovní spojení: 1063671359/0800
Datová schránka: tpjma9z, Telefon: 474559674, mail: pesatkaseznam.cz, web: www.zsjpesaty.cz