ZŠ Jaroslava Pešaty, Duchcov

Nejnovější zprávy z družiny

22.08.16 Tábor - den 6

Milí rodiče,

mám pro vás špatnou zprávu - dětem se vůbec nestýská :-) mají tu celý den plný nejrůznějších her.

Dnes dopoledne jsme vyráběli v lese bivaky, abychom si jako ztroskotanci měli kam složit hlavu, odpoledne jsme hráli hru o přežití - děti musely přečíst zprávu a splnit úkoly v ní. Navštívil nás také sokolník se zajímavou ukázkou sov a dravců.
Během dne samozřejmě nechyběly různé ...číst celé

21.08.16 Tábor - den 5

Ahoooj,

dnes nám sice trochu sprchlo, ale přesto jsme měli den nabitý zážitky. Dopoledne jsme hráli zajímavou hru výbuch, poté měla každá skupina za úkol obléknout jednoho člena týmu jako domorodce. Odpoledne jsme si trénovali hod na cíl na 9 stanovištích, abychom si uměli ulovit nějakého toho bizona :-). Déšť nás poté zahnal do chaty a tak jsme měli příležitost vyrobit si část oděvu trosečníka ...číst celé

20.08.16 Tábor - den 4

Milí rodiče,

vaše děti dnes zvládli 7km procházku a výšlap na rozhlednu Vlčí hora. Kdybyste viděli, jak nám všem chutnal oběd - sladké knedlíky mňam !

Odpoledne se nám opět udělalo vedro, koupání jsme nesměli vynechat! Alespoň jsme dohráli finále vodního póla o pěkné kšiltovky.

Jako správní domorodci jsme malovali na kameny a potom - abychom neumřeli hlady - jsme si museli uvařit večeři ...číst celé

19.08.16 Tábor - den 3

Ahoj,

dnes jsme měli perný den, zvládli jsme získat 9 klíčů k truhle s pokladem! Nevíme, který bude ten správný, musíme jich získat co nejvíce za celý tábor.

Vymysleli jsme si pokřik, tanec, vyrobili jsme si krásné týmové šátky a odpoledne jsme si zajezdili na koni - ne naposled :-). Samozřejmě jsme hráli i nějaké hry, vykoupali jsme se, zatancovali jsme si na diskotéce a teď už děti spokoj ...číst celé

18.08.16 Tábor - den 2

Ahoj rodiče, babičky, tetičky ...

zdravíme z 2. dne. Všichni jsme v pořádku, dnes byl krásný slunečný den, takže jsme se stačili i dobře vykoupat. Jinak jsme hráli opět spoustu her, poznávali jsme náš ostrov a večer děti čekalo zahájení celotáborové hry. Byl jim představen národ Masajů a jejich náčelník, který je bude provázet po ostrově a pomáhat jim plnit úkoly.

Už se moc těšíme na zítra ...číst celé

17.08.16 Tábor - den 1

Ahoj rodičové,

tak už jsme ztroskotali na ostrově Sempra, ještě nevím co budeme dělat, ale snad to nějak zvládneme :-) Budeme si tu muset ulovit nějakou zvěř, najít vodu, naučit se tady samostatně žít atd.

Někdo z tlupy nám uvařil kuře na paprice, večer rizoto a potom někdo přinesl upečenou buchtu, tak snad hlady neumřeme.

Dneska jsme se ubytovali, odpoledne jsme hráli venkovní hry, več ...číst celé

15.08.16 Pobytový tábor

Ahoj děti,

už se těšíte na středeční ztroskotání u chaty Sempra? Červenec utekl jako voda a my už se za chvíli uvidíme! Jupííí..SRAZ V 9:30 HOD.!

My máme již vše připravené a vy?

Rodiče prosím, nezapomeňte dodat vše, co je potřeba, vaše dítko bez všech dokumentů nemůže odjet (kartička VZP, bezinfekčnost, posudek od lékaře atd.)

Děkuji
brzy ahoooj :-) ...číst celé

04.07.16 Příměstský tábor

Ve čtvrtek 31. 6. 2016 jsme se s dětmi ze školní družiny a školního klubu vydali do lesoparku v Habeši, abychom se při opékání špekáčků rozloučili se školním rokem.
I když nám počasí nejprve hrozilo deštěm, po chvilce se vyčasilo a my jsme si užili táboráku.
Všichni jsme odcházeli s plnými bříšky a pocitem, jako bychom už byli na prázdninách.

V pátek 1. 7. 2016 děti ze školní družiny a ško ...číst celé

30.06.16 ŠD Tonda obal na cestách

Před vysvědčením jsme se s družinkou a klubem zúčastnili akce města - Den dětí a Tonda obal na cestách. Akce nás příjemně překvapila, děti se mohly projet na šlapadlech, zaskákat si na skákacím hradě a také plnily zábavné úkoly, které byly ekologicky zaměřené. Zadarmo dostaly něco k snědku a limču.

Tato akce družinky je v tomto školním roce poslední. Po vysvědčení jsme se s dětmi rozloučili a ...číst celé

28.06.16 Špekáčky

...číst celé

Informace o škole

Základní škola Jaroslava Pešaty, Duchcov, J. Pešaty 1313, okres Teplice, Právní forma: samostatný právní subjekt - příspěvková organizace
Zřizovatel: MĚSTO DUCHCOV, IČO: 62787209, DIČ: cz 62787209, Bankovní spojení: 1063671359/0800
Datová schránka: tpjma9z, Telefon: 474559674, mail: pesatkaseznam.cz, web: www.zsjpesaty.cz
Pověřenec GDPR: Ing. Jitka Lacinová, Telefon: 474559674, mail: jlacinovazsjpesaty.cz